-Anna dalström, jag älskar dej!

2011-08-31 / 21:20:54

Shit tiden har gått så fort när man har kul gumman!
Det finns inte ord till hur mycket du betyder för mej,
Tänk liksom, ett liv utan dej det skulle liksom inte funka eftersom det är du
som får mej orka allt igen, Ditt smile får mig att må bra
Snart 10 år med dej och dom åren har fan varit det bästa någonsin
Alla minnen med dej shit, Videon jag såg idag fick mej att tänka tillbaka
på alla våra minnen som vi har!
Anna du är allt jag behöver, mitt hjärta slår för dej bästavän
utan dej skulle ju mitt hjärta sluta slå.
Jag älskar dej så sjukt mycket tjejen, du är helt jävla underbar!
Puss på dej gumman ;*


Kommentarerna
Postat av: Anna

Jag älskar dig mer!

Du och Jag

Jag och Du



Puss på dig <3

2011-09-01 @ 17:10:33
URL: http://annadalstrom.blogg.se/

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0