/hanna ;*

2011-08-07 / 22:09:37
Hej alla daniellas läsare, hanna här! :)
Nu undrar ni säkert vad jag gör här, men de är såhär att daniellas internet funkar inte, och hon vet inte när det kommer funka igen, så hon bad mej skriva det så ni vet varför hon inte upptaderar.
Älskar dej daniella, du betyder allt för mej! O ni som läser de här, kom ihåg att daniella är min hihi, buusigt!
Och förresten alla kollar min blogg här, användarnamnet är liindes och lösenordet är 123!
Jepp, alla kollar den, thihihi. Nu avslutar jag det här med att säga puss&hej, leverpastej, kanske ses nån gång sötnosar!

Kommentarerna
Postat av: Doris Lindström

Hej, va gärna med i veckans blogg ! :) så lottar jag ut en vinnare på fredag !

2011-08-09 @ 11:16:16
URL: http://lindstromh.blogg.se/

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0