svar på frågestunden

2011-11-13 / 20:26:35
hur gör du för att vara så fin?- jag är inte fin, du är fin anancarin!

varör kallar du mig korvis?- för att du kallar mig köttbulle? ;o
vilka bloggar läser du?- många men din,hanna,amanda,rebecca,maja & vilma,johanna,linnea
anna,moa,ebba osv!

lämna mig aldrig?- ALDRIG nikki!

om du fick 2 miljoner , vad skulle du göra då?-jag skulle självklart flytta utomlands och shoppa!
om du skulle flytta utomlans , vart skulle du flytta då? varför?- skulle lätt valt usa, sjukt fint där osv!

vilka bloggar läser du ?- många, kolla upp, tredje frågan
läser du min o vilmas blogg?- ja det gör jag

varför är du världens finaste?- naw men det är jag inte!
vad tycker du om mig?- finns inte ord, älskar dig nått otroligt hanna!
favorit blogg bland kompisar och "kända"- kolla tredje frågan uppåt!, kenzas,blondinbella,kissis
favorit plagg- ojoj det är mycket hah!

Varför är du så fkn söt?- jag är inte söt, det är du som är det moa!

Kan vi ses snart?- självklart ebba!
Vilka bloggar läser du?-kolla tredje frågan uppåt, och självklart massa mer
Läser du min blogg?- japp

huuuur blir du så fin?- härmar bara dig!
vill du komma till uppsala snart?- ska försöka hanna! (:
är du blyg?- kan va blyg ibland när ja träffar nytt folk!

kan vi träffas?- ojah amanda! <3
varför började du blogga?- hade många vänner som gjorde det och det verkade roligt :)
va gör du helst typ en fredagkväll?- hänger med vänner eller myser med familjen
favoritfärg?- gillar typ rosa ;$ men har inte det på kläder haha
vilka bloggar läser du?- redan svarat på, läs tredje frågan (:
kan du kommentera min frågestund?- har redan gjort det (:

Om du skulle komma till en öde ö om du fick välja tre saker att ta med vad skulle det vara-
Det skulle nog bli en båt hah, mat och mobil även fast den skulle dö!

Vilka bloggar läser du?- har redan svarat på, kolla tredje frågan uppåt!
Läser du mina?- yes, jag läser dina bloggar Anna!

vad tycker du om hanna linde- Otroligt fin tjej, finns där i alla lägen, underbar,

Varför är du så sjukt fin gumman?- Försöker bara härma dig gumman!
när kommer du till din pappa?- va ju där i helgen, men kommer om 3 veckor igen :(
kan vi träffas då?- Ett måste johanna!

vilken skola ska du börja i 7:an?- självklart ryd men lägs den ner blir det helena
ditt längsta förhållande?- 5 månader
har du färgat håret någon gång?- yes!
äe dina föräldrar skilda?- japp
gillar du någon kille just nu?- ja det gör jag absolut
har du strulat/hånglar med någon?- har inte du med att göra

ska vi träffas någon gång?- yes, smsa bara jennifer

vad tycker du om mig?- angelina du vekar snäll och otroligt fin!
vad är det roligaste med att blogga?- ingen aning, allt tror jag haha
hur länge har du haft denna blogg? - sen juli 2011 (:

Här är svaren på era frågor, hoppas ni är nöjda med era svar!


Kommentarerna

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0