Klockan är nu snart halv 1

2011-10-08 / 00:25:59

jääätttee glad över att andre gick vidare i idol, haha han sjunger fan grymt och fett snygg ;$
Amen just nu dampar jag sönder och jag vet inte varför, är bara glad just nu? sitter och skriver
med linda just nu och är inte ett dugg trött, så går inte och lägger mig än på ett tag!
Bloggar mer imorgon för nu orkar jag inte göra nått mer inlägg för idag! xoxo


Kommentarerna
Postat av: ANNIE:D

HAHA, mamma kollade på idol igår och hon sa att det var en kille som såg ut som 17 år, och jag bah: hette han andré ? mamma bah: jag vet inte. jag bah: hade han spretit kort hår ? mamma bah: a, han var jättesöt. xd

hon menade ju honom.

2011-10-08 @ 13:46:59
URL: http://annietieleman.bloggplatsen.se

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0