Svar på frågestunden

2011-09-06 / 15:57:08

1. allrabästavän, du får bara välja 1 och du måste välja?- kan inte välja sötnos!
2. hur många killar har du haft? -ingen aning, räknar inte men kanske 7-8 ;)
3. kan du inte lägga ut videoinlägg? -kan jag väl göra hah
4. varför börja du blogga?- tyckte det verkade rolig!
5. vilka bloggar följer du?- amyywtf.blogg.se, linnealarsson.devote.se, johannaaaa,devote.se, liindes.blogg.se osv!
6. Vilken är din favorit affär?- gina tricot och bikbok!
7. Vad vill du ha mest just nu?- 
sommarlov helt klart hah ;*

8. hur länge har du och jonas varit tillsammans?-
4 månader och några dagar:)
9. vilka bloggar har du haft?- devote,bloggplatsen,blogg.se osv!

10. vilka bloggar brukar du kolla?
hanna s, hanna l, linnea, johanna,anna, cattas!
11. kan inte du lägga ut några bilder på dej och din kille, typ något?- haha kan jag väl göra någon gång!
12. är din mamma och pappa skilda? -
ja det är dom.

13. har du och jonas strulat eller haft sex? -
strulat har vi jao!

14.hur många gånger har du bråkat med din allrabästavän? -
har nog hänt några gånger!


15.vilka bloggar läser du?- amyywtf.blogg.se, linnealarsson.devote.se, johannaaaa,devote.se, liindes.blogg.se osv!

16. vilken är din favvo färg?-
hm, det är olika!

17. om du var på en öde ö, helt ensam! om du fick dit BARA 3 saker, vad skulle du ta med dej då?-
skulle nog va det bästa så man klarade sig där men båt,mat och min mobil så jag kan ringa!

18. hur länge har du och jonas varit tsm?-
4 månader och några dagar!
19. Har ni strulat nån gång?- ja! ;*
20. Hur träffades ni/hur blev ni tsm?- fritidsgården i stöpen!
21. har du bråkat med jonas nån gång?-
ja, bara småtjafs typ!

22. tycker du jag är fin?-
ojha!

23 älskar du mig?- klart jag gör gummsan! ;*
24. vilka bloggar läser du?- hanna l, hanna s, amanda, cattas, johanna och linnes osv
25.vad är de bästa du vet?- när det ä sommarlov såklart!

26.vad är ditt längsta förhållande?-
mitt och jonas allså fyra månader och några dagar nu!

27. vad tycker du om mej?- en helt underbar person som jag älskar upp te 1000 ;*


Hoppas ni blir nöjda med era svar, Tack för att så många kommenterade fortsätt så!


Kommentarerna
Postat av: de du!

fjortis fjortis fjortis jävla fjortis

asso fan vilken fjortis asso !!!!!!!!1

MVH: Hon som hatar fjortisar och speciellt dig !

2012-01-29 @ 00:07:34

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0