svar på frågestunden

2012-01-14 / 22:19:08
varför starta du blogg? - många av mina kompisar hade blogg så ja startade en bara!
vart hade du åkt om du fick åka vart du ville i hela värden? - thailans och usa helt klart
vilka skulle du ta med? - min familj, linda och jonas tror jag (:
kan du svara i ett video inlägg som anna? - kan göra det lite efter kanske!
vad heter din pojkvän i efternamn?- han heter östberg om det va så kul och veta!
Älskar du Jonas? - haha vilken fråga, klart som fan att jag älskar han, mest av allt oxå!
Vilken skola ska du välja? -står mellan stöpen,e-dal eller vasa
Saknar du skola? - verkligen inte (:
Vad vill du mest ha just nu? - ehm pengar tror jag!
Var din OP bland dina bästa köp? - det va inte jag som köpte den utan fick den i julklapp
Vilka bloggar följer du? - din hanna,hanna linde,filippa,anna,amanda, linnea,linnea,rebecka,tilda osv!
Hur ofta kollar du min blogg?(hanna sayadi) -varje dag
Vad vill du bli när du blir stor? - har inte tänkt på det än så venne haha
Vem är din allra bästavän? - mina bästavänner är hanna sayadi och linda reis!
Vilken skola ska du byta till? - står mellan stöpen eller edal
Jag saknar dig Daniella saknar du mig?(jennifer kaumi) - naw, jag saknar dig sjuukt mycket jennifer
Vad tycker du om mig och min blogg?(anna) - super snäll verkligen, jätte fin och din blogg oxå
Älskar du miiig? hihih ;*(anna) - det gör jag verkligen
Dina ALLRA BÄSTAVÄNNER? - linda och hanna, sen står du mig väldigt nära och hanna linde
favorit låt? -  ingen aning om jag ska vara ärlig
Länka alla bloggarna du följer, så vilka bloggar följer du? - din anna,hanna linde,filippa,hanna,amanda, linnea,linnea,rebecka,tilda osv!
älskar du mig?(annie) - klart som fan att jag gör ;*
Vilken är din favvo affär? -  gina trico och bikbok
Ohh vilken skola ska du välja!? - står mellan stöpen och edal men får se lite (:
 Vem är din allra bästavän? - hanna och linda, sen står hanna l och anna mig väldigt nära
Vem älskar du mest? - jonas helt klart (a)
Vad tycker du om mig?(marina) - vill lära känna mer, sjukt söt och jätte fin verkligen
Vilken skola ska du börja och varför? - står mellan stöpen och edal, varför vet jag inte hah
Ifall du fick 10000 kronor vad skulle du gjort med dem och varför? - åka utomlands helt klart
Har du någonsin vart kär i 2 samtidigt? - nope
hur länge har du varit kär i jonas? - snart 2 veckor
hur snygg tycker du han är från 1-10? - går inte beskria hur snygg han är med siffror (a)
är du oskuld? - haha ehm ja
vad va den lyckligaste stunden i ditt liv? - tror det va när jag träffade jonas!
vilket lag är det svåraste du har mött utav : skövde , skara eller lidköping , hörde att ni spelar mot 98 med isf vilka där med? - ingen aning men får la bli lidköping!
vad är du med nöjd/onöjd med på kroppen om du måste välja nått? - är liksom inte onöjd med mig själv men heller inte nöjd men såfall är jag mest nöjd med mina ögon.
Alla säger att du är värsta katig, bortskämd , skrytig,tror att du är snygg osv.. är du det, haha ? - aso jag är inte bortskämd och tror inte du känner mig men du får tro vad du vill!
vad tycker du om mig? (amanda nersing) - helt jävla underbar, saknad och skön och prata med för du förstår vad man menar och sånt, måste träffas söntos!
hur länge har du och jonas varit tsm?  - snart 2 veckor! (:
hur lång är du? -  jag är 1,64 lång
hur många besökare har då? - det är upp och ner, från hur mycket jag uppdaterar men mellan 30-60 typ
hur länge har du o din kille varit ihop? - ehm 2 veckor snart
vilka bloggar följer du? - alla dom jag följer finns där uppe typ :)
blir du kåt när du kollar på din kille? -  vem blir inte när man kollar på sin kille? så ja blir jag väll (:
har du varit otrogen? - nope
hur gammal är du? - 12, fyller 13 i mars
vart bor du? - skövde yes
tycker du själv att du är bortskämd? - nej, det tycker jag verkligen inte?
favoritfärg? - ingen aning hah
favoritgodis? - venne
favoritaffärer? - gina trico och bikbok
om du skulle vilja ändå på ngt i ditt liv, vad? - är rätt nöjd med mitt liv så inget!
vilka kan du säga allting till? - hanna linde,linda reis och jonas!
har du pullat ngn gång, vet inte hur man gör så skulle vilja veta det -  aso den frågan tänker jag inte äns svara på, herregud ;oo
vilken/vilka är det bästa bloggarna du läser? - läser massa men linnea du är en av dom bästa typ!
Plattar du ditt hår ofta? - varje dag, för mitt hår är sjukt lockigt varje morgon typ!
Hur ofta klipper du dig? - ingen aning
vad tycker du om min blogg? (hanna linde) - jätte fin, fina bilder och rolig och läsa älsk!
skulle du komma till uppsala om du fick? - som fan att jag skulle
din allrabästavän om du bara får välja en? - får bli linda och du står mig jävligt nära!
skulle du kunna vara tsm med en 00:a? - ehm.. jag vet inte haha tror inte det
hur lång är du? - jag är 164 lång (:
ditt längsta förhållande och med vem? - 4-5 månader med jonas i somras
roligaste ämnet i skolan? - haha jag gillar inte skolan så idrott, man slipper tänka i det ämnet
2 bästavänner? - linda och hanna, sen står hanna linde och anna mig väldigt nära
går du på utseendet eller insidan hos en kille? - man måste gå på insidan först hos en kille, tycker jag!
jag har hört att du gillar rasmus även om du är ihop med jonas, stämmer det? - haha herregud nej, ett falsk rykte såfall, för jag älskar jonas mest över allt och rasmus är en väldigt bra vän så fuckno
vad anväder du för smink? - mascara,svart kajal och puder
kan du börja videoblogga?  - kan jag väl, fast inte så ofta haha
kan du inte börja video bloga lite? - kan börja göra det då och då såfall!
vem är dina bästa vänner? hanna sayadi och linda reis, sen står anna och hanna linde mig väldigt nära
kollar du min blogg? (wilma) - ibland japp (:


Tänkte göra ett videoinlägg med alla svaraen men det bara cpade så det kanske kommer någon annan gång!
men här har ni iallfall svararen och hoppas ni är nöjda, tack för alla kommentarer!

Kommentarerna
Postat av: johanna

Börja E-dal!! <3

2012-01-15 @ 12:25:38
URL: http://johannaaaa.devote.sea
Postat av: johanna

Börja E-dal!! <3

2012-01-15 @ 12:26:18
URL: http://johannaaaa.devote.sea

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0