jag älskar er mest!

2012-01-29 / 16:12:40


-jonas östberg
Älskling jag minns första gången jag såg dig, jag och linda cyklade till lyan och vi satt där.
det va fan kärlek vid första ögonkastet, Alla minnen med dig är ju helt jävla underbara.
Kan säga allt till dig och du förstår mig, finns alltid där precis som jag gör för dig.
Att höra ditt skratt att se dig le får mig må så sjukt bra, att se att du är lycklig får mig lycklig
Jonas jag vill att du ska veta att jag älskar dig mest över allt och annat, du får mig så lycklig.
finns inte ord till hur mycket du betyder för mig, du är mitt allt och jag menar det.




- hanna sayadi
vi har kännt varandra i flera år men tappade kontakten typ efter dansen osv.
är sjukt glad över att vi hittade tillbaka till varandra igen, eftersom du får
mig verkligen le även när tårarna rinner, Vi är rätt lika varandra på vissa sätt och
du vet vad jag menar typ, hanna jag älskar dig så jävla mycket och hoppas att du vet det.
att höra din röst när vi vart ifårn varandra ett tag får mig le igen!



-Linda reis
Vi har kännt varandra i 2 år, och dom 2 åren har fan vart det bästa jag svär aso, du är allt.
Tänk alla minnen, halmstad,stöpen,stan,ryd, litar på dig till 10000.
Du får mig skratta och orka allt igen, är allt skit finns du alltid där och fan vad glad jag är
att jag har dig, Minns första gången vi träffades.
Du satt vi datorn och åt nötter vi snackade och lite sånt, somrarna är dom bästa någonsin.
du,jonas och hanna är dom jag säger allt till, kan bara lita på er och jag älskar dig så jävla mycket.
Linda du får mig le,skratta och stanna kvar på denna jord.





-Anna dalström
Anna fina du, vi har kännt varandra i 10-11 år snart och alla dessa år har vart underbara.
Vi lärde la känna varandra på pandan kan man säga, då vi kröööpppp, rätt gulligt ;$
Vi har alltid hållt ihop dagis, skolan,handbollen osv.
Anna du får mig må så bra, du får mig le och skratta i skolan, Hade inte du gått i samma
klass som mig hade ju skolan typ sugit? Jag älskar dig sjukt anna!

Kommentarerna

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0