Klassen!

2012-06-15 / 17:37:08









Upp vid 6 för att fixa sen fixade min syster på pappas sida mig, blev riktigt nöjd faktiskt. Sen ner mot skolan
vid 8. Va riktigt tråkgt att tänka att det var sista gången där, Alla mådde väl helt okej efter vi hade sjungt osv
sen när vi skulle säga hejdå så bröt alla ut och självklart jag oxå, det va riktigt jävla jobbigt fyfan!
Tack bästa 6an för alla dessa underbara år, gör riktigt ont och tänka tillbaka på alla år vi har haft tillsammans
men hoppas verkligen vi kommer ha kontakt, iallfall dom jag står nära, Älskar er underbara klass..


Kommentarerna
Postat av: sara

det hoppas jag också. Vi ses i sommar Daniella. miss you

2012-06-15 @ 19:09:12
Postat av: Anonym

vart köpte anna sin kläning + hur mkt kostar den?

2012-06-16 @ 12:07:45

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0