Q/A- del 1

2012-03-04 / 19:54:52

har du bra självförtroende? - ehm nej det har jag inte!

hur är du som person? -
haha jadu jag venne? eller dom som känner mig vet nog :)

finns det något i ditt liv du skulle vilja ändra på? -
är lycklig nu så nej!

nämn 5 vänner du gillar mest-
såfall jonas,hanna,linda,wilmer och lina (:

är du oskuld? -
ja

vill du bli av med den i så fall i år? -
haha random fråga där då, ja venne? xd

kan du göra svararen på frågorna i en video? -
gillar inte videoinlägg så mycket så nej hah.

vad tycker du om min blogg -
brukar kolla den då och då, jätte fin alina!

hur går det med Jonas? -
det går jätte bra <3

är du nöjd med ditt utseende? (det tycker jag att du ska vara) -
nej det är jag inte, aw gullig du är:*

Kör du några spoter? Vilka? -
japp, jag går i handboll

Favvomat? -
pizza helt klart haha, tjock osv..

Sommar eller vinter? Varför? -
sommar lätt eftersom ja älskar sommaren (a)

är du nöjd med ditt utseende? -
nej det är jag inte

varför tog det slut mellan dig och jonas första gången? -
lång historia hah

har du ngr syskon? vad heter dom-
mina helsyskon heter angelica och thomas sen har jag 3 till på pappas sida som heter sissi, theres och michael

nämn 5 snälla 98 kompisar - linda,lina,jonas,hanna

vad får du i veckopeng/månaden.? -
jag får 500 i månadspeng

äru oskuld?  -
ja

vem hade du ditt första seriösa förhållande med? -
det va i somras med jonas och sjävklart nu oxå med han!

Du är så fin, hur gör du? - 
jag är inte fin, du är fin alexandra!

Använder du några speciella hårprodukter? -
nej, bara några droppar efter jag duschat i topparna.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? -
min familj, jonas och mat!

Vad tycker du om mig? -
skulle vela lära känna bätte, säkert jätte snäll och fin (:

Vad har du för musiksmak? -
det är olika upp och ner typ!

Har många gånger har du strulat? -
haha ehm ja räknar inte men aa (?)

Vem är din ALLRA BÄSTAVÄN? -
det är hanna och linda

Favorit artist? -
ingen aning haha.


här va svaren på några av frågorna och del 2 kommer i veckan, ni kan fortfarande ställa frågor
om ni vill, XOXO


Kommentarerna

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0