Klassfotboll

2012-05-27 / 19:57:33

Hade det verkligen jätte mysigt med Linda måste jag säga, Vi somnade runt 5-6 på morgonen och vår klocka
stod allså på 10 i 7, rätt gött. Så sov allså inte alls länge.
Men men uppe va vi och gjorde ordning oss sen körde pappa in oss till lillegåren vid 9 så kollade vi på match.
Va oxå med Cornelia och mollie och hade jätte skoj, och träffade även massa andra.
Träffade även älsklingen och det va jätte mysigt att se honom igen yepp, Åkte till stan när vi sett typ klart
och gick runt, sen tog jag bussen till hentorp och där hämtade min syster mig upp te simsjön.
Riktigt jäkla gött i vattnet nu så blev ett bad oxå, Har även fått lite färg tycker jag allt riktigt gött,
ha det bra.


 
mysa, chilla, skratta, musik,film,sola,bada,färg, hoppa hoppborg,donken, klassfotboll, träffa folk! ungefär så ;)


Kommentarerna

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0