Svar på frågestund del 1

2012-05-12 / 23:38:58
är du oskuld?- ja.

om ja.. vill du bli av med den?-
haha vem vill inte?

när fick du din första mens? -
någongång förra året.

har du fått en orgasm!?-

vill du bli penitrerad av jonas?-
haha ;)

Vad är det bästa du vet?-
att va med dom jag älskar.

Vad ska du göra i sommar?- grönalund,liseberg,öland och va med kompisar och min kära pojkvän!

Hur många seriösa förhållanden har du haft?-
1 seriöst och det är nu (:

Om du skulle vara ett djur, vad skulle det vara för djur?-
hmm, katt haha?

Vad tycker du om mig?-
underbar annie, otroligt snäll!

vad fick dig att börja blogga?-
många vänner bloggade så jag började oxå.

fem saker som gör dig glad?- mina underbara vänner,familj och jonas

vad gör du helst på helgerna?-
myser med familjen,vänner eller jonas ;*

favoritfärg?- rosa och vitt tror jag.

favorit affär?
gina tricot,bikbok och hm.

skype eller facebook?-
facebook

Är du oskuld?,om du inte är oskuld, när blev du av med den?-
står där uppe.

Nuvarande kille?-
jonas östberg (:

Vilken skola kom du in på?-
stöpen.

Favorit dryck?-
cola lätt.

Favvo film?-
ingen aning men många?

Hur känns det att vara så fin?-
säger desamma till dig.

Gillar du skövde/ryd?- ibland ja, och ibland nej.

hur lång är du?- 165 cm.

favorit bloggar?-
ebecka.devote.se, karrbringtilda.devote.se, amandawigholms.blogg.se

går du i någon sport?-
ja, handboll.

är du lycklig med din kille?- ja det är jag!

vilken skola valde du? - stöpenskolan

vilken skola går du på?-
jag går på fjärilskolan.

nöjd med ditt liv?-
japp

nöjd med ditt utseende?-
är inte nöjd men heller inte onöjd.

vad använder du för smink?- ögonbrynspenna och mascara.

plattar/lockar du håret varja dag?-
plattar håret ja.

vart bor du?-
skövde

favorit mat?-
pizza.

Kåt i din kille?- haha självklart :)

Sommar outfit?-
shorts, nått snyggt linnea,converse och rayban.

Bästavän?-
hanna och linda.

En du litar på mest?-
hanna,linda & jonas.

kan du svara i videoinlägg? skulle vara kul-
haha nej det kan jag inte. ursh

är du nöjd med din klass i fjärilskolan?- ibland ja men oftast inte hah.

vem kan du snacka med om allt i din klass?- annie och wilmer.

vilken skola valde du till 7:an??-
läs längre upp.

sommar eller vinter? varför?-
sommar helt klart, för jag älskart.

kan du berätta allt för jonas?-
ja?

vilka bloggar läser du?- läs längre upp.

syskon?-
ja.

vad använder du för smink?-
läs längre upp.

kan du börja video blogga?-
nej ursh.

kan inte du börja tipsa saker?-
visst kan jag det :)

Kommentarerna
Postat av: felicia - fotokobran

helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé ? :)

kram!

2012-05-13 @ 22:02:00
URL: http://fotokobran.se
Postat av: tilda

Och jag älskar din blogg!! <3

2012-05-20 @ 21:32:05
URL: http://karrbringtilda.devote.se

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0