15:51

2011-08-05 / 15:51:56
I onsdags drog vi oss mot lysekil jag och syrran, Det va otroligt mysigt
Solade och badade sen åkte vi in mot stan i lysekil och gick lite vilse osv hah, sen va jag med älsklingen jonas lite
Gick runt och lite sånt, aaas mysigt lalala (a)
Sen igår drog vi te forsvik familjen jag, johanna,linnea,emilia och deras familj :)
Och nu är jag hemma igen, vid 6 så drar jag hem till mamma och det är chill asså! (a)
Veckan som kommer är inte så planerad utom måndag kanske jag ska träffa jonas, då är han hemma från lysekil
Kommer lite bilder från lysekil,forsvik och lite annat! puss







Kommentarerna
Postat av: Jonna

du är så fkn fin Daniella ! fett gullig hund :) puss <3

2011-08-15 @ 22:16:11
URL: http://jonnajacobson.devote.se

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0