-blogg paus

2012-04-09 / 12:25:28

Jag har tänkt att jag tar en paus från bloggandet för hur kul är det när folk kommenterar att man är ful
som fan och massa sån där skit och att personen tycker man ska lägga ner bloggen osv, 
Jag vet vem personen är eftersom jag letade upp ip nummret osv, tycker bara det är sjukt onödigt
att kommentera massa sånt,  jag är inte nöjd med mitt utseende och det har jag heller aldrig sagt
men man vill ju heller inte fortsätta blogga när folk kommenterar såhär, så tar en blogg paus.
Så vi hörs någongång, XOXO


Kommentarerna
Postat av: Jonas

Fan ta inte åt dig, dom skriver det för att de själva är fula. Vi alla vet hur fin du är!<3

2012-04-09 @ 18:09:28
Postat av: filippa

ta inte åt dig av vad alla andra säger daniella.

Du är bra som du är!

2012-04-09 @ 19:36:54

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0