Q/A- del 2

2012-03-07 / 20:57:55
Vad tycker du om mig?- vi kommer förmodligen gå i samma klass i stöpen, ska bli jätte kul och lära känna dig sandra, säkert jätte snäll och söt :)

Gillar du mej?- känner dig inte så mycket så vet inte?

Vem hatar du? många, tänker inte skriva ut några namn här på bloggen.

Använder du smink (varje dag)?- ja

Kan du göra en video på ditt smink- ursh nej haha xd

varför är du så fin?- jag är inte din jonna, du är ;*

varför kan du inte dela med dig?- har inget och dela med mig ;)

har du ngn dålig vana? isf vad..?- hm vana, ingen aning faktiskt.

dina favorit bloggar som du följer?- din,rebecka,tilda och hanna.

när kan vi ses?- när kan du? ;*

hur lång är du?- 1,64

1 bästavän?- linda

vilken skola ska du börja på i 7an?- stöpen

Kan vi ses snart? - absolut julia!

Vad har du för klädstil?- olika typ.

Har du smink varje dag- ja

vilken skola tog du?- stöpen

är du lycklig?- som fan (a)

ditt seriösaste förhållande?- med jonas i somras och med han just nu oxå!

vilken sport älskar du mest?- handboll

2 du kan lita på mest?- jonas och linda såfall

Är jag en av dina bvänner?- ja hanna

Vad önskar du dig av mig när du fyller år? - iphone,tandsmycke, skor och pengar :)

Vad är det bästa som hänt dig?- när jag träffade jonas

Favvo program? - big brother just nu haha!

SES SNART? Saknar dig- ojha, saknar dig oxå!

Tror du vi kommer va vänner om 2 år? - tro ja nog :)

hur lång är du?- kolla längre upp.

hur långt kan du tänka dig gå med en kille?- haha vet man inte.

ditt utseende på en skala 1-10?- ingen aning?


Kommentarerna

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0