Svar på frågestunden del 2

2012-05-14 / 18:14:57
Vad tycker du om mig?(johanna)- jätte fin, sjukt snäll och underbar.

När kommer du till din pappa?-
va hos han nu i helgen.

hur kan du va så himla fin?-
frågar desamma till dig gumman.

Favorit skor?-
Just nu converse, och jeffery campbell.

Favorit klädesplagg?-
massa :)

Favorit mat?-
tacos

Favorit affär?-
gina tricot, bikbok och hm.

vem är din allra bästa kompis?-
hanna och linda.

och vilka är dina typ närmaste vänner?-
hanna,linda,wilmer & annie typ.

vad använder du för smink?-
mascara och ögonbrynspenna

är du taggad inför sommaren?-
ojah :)

vad ska du ha för kläning/kläder på skolavslutningen?-
jag ska ha en vit klänning.

vilka bloggar läser du?-
oj det är många haha.

intresserad av mode?-
yes.

vad använder du för smink till skolan?-
står längre upp.

använder du något till ditt hår?- ja ett värmeskydd innan jag plattar håret.

vad tycker du om mig(sanna)?-
känner dig inte.

vad tycker du om mig(hanna s)?-
du är bäst ;*

Sist vi träffades va en månad sen, kanske dags nu?-
sågs ju för ett tag sen men dags nu.

Är jag din bästavän?-
ja ;)

Hur många läsare har du?-
runt 50-100

oskuld?-
ja.

hur gåre med jonas?-
bra.

hur länge har ni vart tsm?-
4 månader och några dagar

bild på ditt smink?-
kanske jag kan lägga upp någongång

favorit outfit?- nu till sommaren så shorts, converse, snyggt linne och rayban

bästa minnet?-
14 maj 2011 då jag träffade jonas första gången.

5 bra vänner?-
jonas,linda,hanna,annie & wilmer

vad tkr du om mig(cornelia)?-
jätte gullig verkligen snäll osv.

gillar du mig?(cornelia)-
klart jag gör.

läser du min blogg?-
ibland.

saknar du våra tider?-
ja det gör jag.

vad tycker du om mig(hanna l)-
så jäkla saknad, vacker.

första strul?- vid jul i 2010 tror jag.

vad saknar du mest med mig?- våra goa tider hjärtat.

Vilka bloggar läser du?-
läs längre upp

Vem är din ALLRA bästa vän?-
läs längre upp.

Vad använder du för smink?-
läs längre upp.

Var köper du ditt smink?-
olika men mest kicks,lindex & hm

Är du o Jonas fortfarande ihop?-
ja.

Hur ofta köper du kläder elr skor osv..?-
ingen aning, när jag hittar nått haha :)

Älskar du o shoppa?-
jaråh.

Har du fått reda på din klass till stöpen än?-
japp det har jag..

hur är din hårfärg egentligen?-
den jag har typ nu fast lika mörkare.

vad använder du för smink?-
läs längre upp.

svara i video?-
nej.

godis/chips?-
godis

cola/fanta? -
cola

har du några djur, såfall vad?-
hos pappa ja, 2 hundar oh 2 katter.

hund/katt?- både och.

senaste köp?-
kläder på lager 157 :)

hur träffades du och jonas?-
Vi träffades på fritidsgården i stöpen en fredag förra året då jag och linda cycklade ditt och satte oss och där såg jag han ;)

någon du kan berätta allt för i klassen?-
wilmer och annie.

börja videoblogga?- läs längre upp.

Kommentarerna

Skriv kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Skriv:

trackback
RSS 2.0